| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
| Auteur |
Bericht |
De bankzitter Redacteur Dagblad

Geregistreerd op: 11 Feb 2008 Berichten: 5993 Woonplaats: De Bankzitter
|
Geplaatst: Di 13 Jul 2010, 11:31 Onderwerp: |
|
|
Gegroet,
natuurlijk lezen wij allemaal als echte Kapianers wekelijks ons vrolijke weekblad. Tenminste, als het ook wordt bezorgd. Daarin staan leuke verhalen, interessante nieuwsfeitjes en.... soms een competitie waarmee roem, eer en kapiaanse daalders kunnen worden verdiend.
Wat er echter niet in staat zijn de spannende avonturen van onze eigen Frank de Vinger. En och och och wat maakt die jongen een hoop mee! Je zou er haast emo van worden.
Gelukkig is hij altijd bereid om zijn avonturen groots uit de doeken te doen op, u raad het al, de chat. En, lieve Kapianers, als u eenmaal van zijn verhalen heeft genoten, dan wilt u meer meer meer!
Dus buiten de hulp, babbels en handelspartners die u kunt vinden op de chat, zijn alleen al de spannende avonturen van Frank de Vinger, die vuistdiep in het vlees zit, de moeite waard om eens een kijkje te nemen op de chat!
Een altijd vriendelijke groet vanuit "De Bankzitter,"
Uw kiloknallert _________________ Jullie eigen fijne ouwe trouwe ome Kilo, de eerste Hofmeier van Kapi-Regnum. |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Zo 25 Jul 2010, 14:49 Onderwerp: |
|
|
En nu allemaal de chat op!  _________________ Jullie eigen fijne ouwe trouwe ome Kilo, de eerste Hofmeier van Kapi-Regnum. |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Ma 26 Jul 2010, 10:48 Onderwerp: |
|
|
Ik zit weer heel alleen op de chat kerstmis te vieren.....
Wel een beetje vroeg maar misschien hebben jullie een ander idee. Beetje dom ouwehoeren ofzo. Kom naar de chat! _________________ Jullie eigen fijne ouwe trouwe ome Kilo, de eerste Hofmeier van Kapi-Regnum. |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 17:48 Onderwerp: |
|
|
Tsss, Philippe babbelt de oren van mijn hoofd. Is er iemand die me van hem kan komen verlossen?  _________________ Jullie eigen fijne ouwe trouwe ome Kilo, de eerste Hofmeier van Kapi-Regnum. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
GreySheppard

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 19:35 Onderwerp: |
|
|
het is op het moment weer erg dood op de chat, als ik nu zeg dat er gratis coins te verdienen zijn moet je eens kijken hoe druk het wordt lol _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chall

|
Geplaatst: Wo 28 Jul 2010, 22:40 Onderwerp: |
|
|
Het was er gisteravond anders lekker gezellig hoor  _________________ “For my ally is the Force. And a powerful ally it is.”-Yoda, Empire Strikes Back |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 1:22 Onderwerp: |
|
|
Yups.
Chall was er, Moneya, Loef, Philippe, ik en natuurlijk WIM. _________________ Jullie eigen fijne ouwe trouwe ome Kilo, de eerste Hofmeier van Kapi-Regnum. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
GreySheppard

|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 8:53 Onderwerp: |
|
|
Mooi! Dan zou ik zeggen tot vanavond, ik zet het bier alvast koud  _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chall

|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 19:18 Onderwerp: |
|
|
| GreySheppard schreef: | Mooi! Dan zou ik zeggen tot vanavond, ik zet het bier alvast koud  |
ik zit al te wachten, kom je nog?
 _________________ “For my ally is the Force. And a powerful ally it is.”-Yoda, Empire Strikes Back |
|
| Terug naar boven |
|
 |
GreySheppard

|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 19:22 Onderwerp: |
|
|
ik ben er hoor! _________________
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
arend
|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 21:58 Onderwerp: |
|
|
| bij mij doet die nog steeds niet |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Chall

|
Geplaatst: Do 29 Jul 2010, 22:22 Onderwerp: |
|
|
staat je firewall wel goed? Ik krijg namelijk iedere keer als ik mij aan wil melden op de chat ene melding dat de firewall het wil tegenhouden. Hierbij moet je goed lezen wat er wordt gezedt, want normaliter wordt er om toestemming gevraagd en klik je "ja". Maar deze keer wordt er gevraagd of je de blokkering wilt accepteren, je moet dus "nee" kiezen. _________________ “For my ally is the Force. And a powerful ally it is.”-Yoda, Empire Strikes Back |
|
| Terug naar boven |
|
 |

|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 10:48 Onderwerp: |
|
|
Blubbelstad is jarig en nu op de chat.
Komt dus allen om de enige echte Blubbel te feliciteren! _________________ Jullie eigen fijne ouwe trouwe ome Kilo, de eerste Hofmeier van Kapi-Regnum. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
Leigh

|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 11:56 Onderwerp: |
|
|
Deze morgen lekker koffie gedronken met Ome Kilo en onze Blubbel.
Afspraak op de chat deze avond 21:00H we kraken een flesje dan. _________________ PVS, klein maar dapper,nu ook sterk en knapper
 |
|
| Terug naar boven |
|
 |
blubbel

|
Geplaatst: Vr 30 Jul 2010, 12:00 Onderwerp: |
|
|
Ik probeer er te zijn
Als ik de karrenrace overleef  _________________ De stad der blubbels is terug van vakantie. |
|
| Terug naar boven |
|
 |
|